Terbongkar - Bagaimana Reiki dan Jawatan Best Reiki

Terbongkar - Bagaimana Reiki dan Jawatan Best Reiki

Ini penyembuhan dan kedudukan yang sangat kuat seni adalah dalam jangkauan semua orang. Untuk mengetahui bagaimana untuk reiki dan kedudukan Reiki betul adalah lebih mudah berbanding sebelum ini, dan banyak maklumat yang hanya beberapa klik dari sini.

Cara Reiki

Pengasas, Dr Usui, percaya bahawa kita semua mempunyai ia dalam diri kita. Kuasa rohani hanya perlu bangun dan mempersatukan. Secara tradisinya, salah belajar bagaimana dengan melalui proses tahap tiga, di bawah bimbingan seorang Master. Peranan Master adalah untuk membimbing anda melalui proses kebangkitan kuasa di dalam hatimu, dan mendidik anda dalam seni memanfaatkan kuasa itu. Proses ini melayakkan anda untuk mengajar dan / atau sembuh. Ia juga merupakan satu kelonggaran yang besar dan teknik imbangan.

Sama seperti setiap aspek kehidupan yang lain Barat, perniagaan telah menceroboh, dan proses kebangkitan kuasa dalam berkembang menjadi satu set tiga langkah kadang-kadang mahal ritual. Ia juga melibatkan jumlah yang agak lama, ada yang akan berkata kerana manfaat yang besar yang sedang dikurniakan, dan lain-lain lebih sinis akan berkata kerana justifikasi untuk kos yang tinggi.

Realitinya adalah bahawa pengasas dikejutkan kuasanya sendiri, dengan tidak ada orang lain yang hadir. Kerana ia mengambil penerimaan dan pemahaman dari dalam, ia bukan proses luar. Terdapat banyak sumber bagi membangunkan kemahiran anda sendiri, dan kebanyakan termasuk pengesahan penuh, yang sama dengan kelas tradisional. Ini bermakna anda memang layak untuk mengajar dan sembuh. Hanya berhati-hati untuk memilih laluan yang sebenar dalam talian, dengan pemimpin-pemimpin yang memenuhi syarat dan web attunement berdasarkan tuang. Sebahagian daripada ini adalah benar-benar kuat, dan mereka boleh didapati atas permintaan diulangi seberapa kerap yang anda inginkan.

Jawatan Reiki

Terdapat perdebatan hebat mengenai kedudukan yang betul. Dua buah sekolah utama telah muncul - tradisional dan barat. Salah satu perbezaan yang boleh dilihat utama antara kedua-dua adalah dalam bidang kedudukan tangan. Kaedah tradisional bergantung kepada gerak hati bomoh itu untuk menentukan kedudukan yang sesuai untuk merawat setiap Chakra. Pengajaran barat termasuk satu set kedudukan tangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar