Bronkitis Asli Rawatan - 6 Tips Rawatan Bronkitis Asli Boleh Anda Lakukan Sendiri

Bronkitis Asli Rawatan - 6 Tips Rawatan Bronkitis Asli Boleh Anda Lakukan Sendiri

Bagaimana jika saya memberitahu anda bahawa anda tidak perlu menunggu untuk 7-10 hari biasa bahawa serangan bronkitis biasa berlangsung selama untuk mendapatkan bantuan dan dapat bernafas seperti biasa lagi dan berasa seperti anda, yang akan menjadi sesuatu yang anda akan mahu tahu tentang serta-merta? Itulah apa yang saya fikir. Pada akhir artikel ini anda akan belajar beberapa rawatan bronkitis semulajadi yang anda boleh mula melaksanakan segera untuk mula berasa lebih baik.

Kebanyakan doktor tradisional akan memberitahu anda bahawa anda hanya perlu biarkan ia bekerja cara melalui sistem anda dan membolehkan masa untuk lulus. Falsafah saya ialah, mengapa? Mengapa biarkan ia menjalankan kursus dan merasa sengsara untuk tempoh masa apabila anda boleh melakukan hal-hal yang melegakan gejala dan membantu kursus berjalan lebih cepat atau lebih lancar, sekurang-kurangnya.

Salah satu terapi yang paling berkesan yang anda boleh lakukan untuk diri sendiri adalah aromaterapi. Dapatkan diri anda sedikit minyak kayu putih dan menyedut ia.

Berikut adalah beberapa tips yang lain untuk anda:

Elakkan memakan makanan yang manis atau minuman kerana ini membuat kerja-kerja sistem imun anda lebih keras
Minum air sebanyak yang anda boleh bertolak ansur. Semasa bronkitis ini membantu nipis lendir tetapi ia juga baik kerana ia membuatkan badan anda terhidrat dan membekalkan oksigen kepada sel-sel anda yang mereka perlukan untuk kekal sihat
Jika anda boleh mengendalikan ia menambah makanan pedas untuk makanan anda seperti cili merah, bawang putih, bawang, lada panas dan lobak pedas.
Cuba mengelakkan produk tenusu kerana mereka menggalakkan peningkatan pengeluaran mukus
Hapuskan alkohol, kopi dan teh kecuali teh herba anda boleh membuat. Satu teh disyorkan untuk bronkitis dibuat dengan bawang putih dan halia. Ia tidak dapat merasa yang terbaik tetapi ia adalah sangat berkesan.
Jadi ada anda mempunyai beberapa tips dan rawatan untuk rawatan bronkitis semulajadi. Terdapat lain-lain lagi ada supaya terus melakukan penyelidikan anda jika tips ini tidak memenuhi keperluan anda. Jangan sekali-kali berputus asa, selalu ada ubat semula jadi yang boleh membantu dengan apa-apa syarat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar