Pemulihan Jangkitan kencing Kerja Lebih Baik Daripada Antibiotik - 5 Pemulihan untuk Cuba Sekarang

Pemulihan Jangkitan kencing Kerja Lebih Baik Daripada Antibiotik - 5 Pemulihan untuk Cuba Sekarang

Pernahkah anda cuba remedi jangkitan kencing bukan antibiotik? Terdapat banyak pesakit yang telah membuat bertukar kepada ubat semula jadi dan anda boleh menjadi salah satu yang akan datang!

Adakah anda mengalami berulang jangkitan saluran kencing? Ini adalah kemungkinan besar punca antibiotik! Dalam artikel ini anda akan belajar mengapa antibiotik boleh melakukan lebih banyak mudarat kepada badan dan saluran anda daripada bantuan.

Kenapa Saya Dapatkan Ulang Jangkitan?

Ramai doktor tidak akan menetapkan antibiotik kepada pesakit UTI mereka. Mengapa ini? Antibiotik bekerja dengan membunuh bakteria. Ini adalah rawatan yang sempurna ketika semua bakteria berbahaya. Malangnya, saluran kencing anda juga mengandungi bakteria 'baik' yang penting untuk kesihatan pundi kencing.

Antibiotik bermaksud 'tidak hidup'. Antibiotik tidak dapat membezakan di antara bakteria 'baik' dan bakteria 'buruk'. Dan seperti yang anda mungkin telah meneka, membunuh bakteria 'baik' akan mewujudkan saluran kencing yang tidak sihat. Apabila bakteria baik mengira adalah turun dalam pesakit, pesakit adalah lebih cenderung untuk pesakit daripada jangkitan berulang.

Ia juga melaporkan bahawa jenis rawatan bertanggungjawab untuk 'super' bakteria yang kini menjejaskan banyak negara barat. Sebelum anda cuba preskripsi yang lain, anda harus cuba sekurang-kurangnya beberapa ubat semula jadi untuk merawat dan mencegah jangkitan anda.

Pemulihan Jangkitan kencing

Berikut adalah beberapa remedi UTI mudah dan paling berkesan yang anda boleh cuba hari ini.

1. cecair minum adalah penting untuk mengepam bakteria. Anda harus berusaha untuk minum kebanyakannya air tetapi anda juga boleh minum buah-buahan dan sayur-sayuran. Curahan pundi kencing anda adalah kunci untuk mengekalkan bakteria coli E daripada saluran anda.

2. Terdapat banyak buah-buahan dan sayur-sayuran yang telah ditunjukkan untuk membantu dengan curahan E coli bakteria yang menyebabkan jangkitan. Walau bagaimanapun, kami amat mengesyorkan makan banyak cranberry dan jus kranberi (tanpa gula). Ini buah ajaib merupakan ubat yang baik.

3. Meningkatkan imuniti juga penting! Anda perlu tambahan di least2500 mg vitamin C setiap hari.

4. Ia juga penting untuk mendapatkan banyak zink untuk membantu badan anda menyimpan semua vitamin yang anda dihadam. Zink membantu tubuh menyerap vitamin untuk membantu meningkatkan imuniti anda. Suplemen zink setiap hari.

5. Anda juga perlu belajar apa makanan yang membantu meningkatkan bakteria 'baik' mengira dalam saluran kencing anda. Satu makanan yang biasa digunakan adalah untuk makan secawan yogurt setiap hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar