A Formula Asli Untuk Penjelasan, Membaiki, dan Memulihkan Paru-paru Anda Dari Rokok dan pendingin Pencemar

A Formula Asli Untuk Penjelasan, Membaiki, dan Memulihkan Paru-paru Anda Dari Rokok dan pendingin Pencemar

Adakah anda ingin untuk membaiki kerosakan kepada paru-paru anda daripada merokok dan bahan cemar lain di udara yang kita bernafas? Bahagian dalam paru-paru kita adalah padat dengan penduduk dengan saluran darah kecil. Ini adalah di mana pertukaran gas hidup berlaku. Oksigen dari udara yang kita sedut meresap ke dalam aliran darah, manakala karbon dioksida yang terkumpul dari sel-sel dalam badan kita dilepaskan dan kemudian dihapuskan daripada sistem. Pertukaran gas berlaku di dalam pundi udara yang kecil pada akhir bronkus dipanggil alveolus. Terdapat kira-kira tiga ratus juta alveolus dalam setiap daripada kita.

Dalam perjalanan semula jadi untuk menjalankan perniagaan mereka, alveoli boleh menyerap sehingga 75% daripada zarah yang dikeluarkan oleh asap rokok dan bahan cemar lain di udara yang kita sedut. Jika anda seorang perokok, maka anda mendepositkan zarahan daripada merokok serta bahan pencemar lain. Jika anda pernah menjadi seorang perokok, anda masih boleh mempunyai zarah sisa ditambah apa yang diserap dari udara yang anda bernafas. Jika anda tidak, atau tidak pernah menjadi seorang perokok, anda masih menyerap partikel pencemaran dari udara.

Ini zarahan boleh menyebabkan kerosakan yang serius, bukan sahaja kepada alveoli, tetapi sistem pernafasan keseluruhan. Tar yang terkandung dalam partikel dari asap rokok diketahui menjadi penyebab kanser. Penyakit-penyakit lain yang berkaitan dengan pembentukan zarahan di alveolus termasuk:

Jantung dan saluran darah penyakit
Emfisema
Ulser perut
Sirosis hati
Penuaan kulit
Terdapat gabungan bahan-bahan semula jadi yang boleh membantu untuk mengeluarkan zarahan dan toksin yang berkaitan dari paru-paru anda. Sebatian ini terdiri daripada bahan-bahan berikut:

Bambusae - Cabutan daripada buluh telah digunakan di Korea dan China untuk menyembuhkan jangkitan paru-paru dan mengurangkan kandungan kahak dalam paru-paru. Penggunaan ubat Bambusae diluluskan dan dilindungi oleh beberapa insurans kesihatan di China dan Jepun.
Glehniae - Dengan nama farmaseutikal Radix Glehniae, ia digunakan jelas, bersih dan mengukuhkan proses paru-paru.
Ginseng - Dikenali untuk mengurangkan gejala asma sama seperti semburan steroid, tetapi tidak seperti semburan steroid, ia mendorong penyembuhan dan mengurangkan kerosakan sel paru-paru.
Ophiopogonis - Dikenali sebagai Mai Men Dong dalam Perubatan Tradisional Cina, ia telah digunakan dalam sebatian untuk merawat kanser paru-paru dan dalam sebatian untuk menenangkan komplikasi daripada rawatan kanser paru-paru.
Camphora - Digunakan sebagai inhalant dalam rawatan selsema dan penyakit paru-paru. Apabila digabungkan dengan herba yang lain, dikenali untuk membersihkan paru-paru dan melegakan pernafasan.
Schisandrae - Digunakan di China sebagai terapi untuk kronik konsumtif batuk, asma dan batuk yang berkaitan dengan selesema. Sekali lagi digunakan untuk mengubah dan menyembuhkan kerosakan paru-paru.
Sebatian herba dirumus untuk mencapai tiga matlamat:

1. Kosongkan paru-paru zarah dari merokok dan pencemaran udara yang lain
2. Menyembuhkan paru-paru dengan menterbalikkan kerosakan sel sedia ada
3. Menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru yang sihat

Tidak ada komentar:

Posting Komentar