Bukan pembedahan Rawatan Pemulihan - Penyembuhan Nightmare

Bukan pembedahan Rawatan Pemulihan - Penyembuhan Nightmare

Kebanyakan orang tidak tahu bahawa dering di telinga mereka dipanggil tinnitus, dan 50 juta orang di Amerika Syarikat mengalami ini, ia boleh dipanggil dan wabak. Ia memberi kesan kepada orang kebanyakannya muda dan ia adalah sangat teruk, ia memberi kesan kepada gaya hidup anda dengan mendadak dalam beberapa kes dan bagi kebanyakan orang ia adalah satu mimpi ngeri mutlak. Remedi tinnitus bukan pembedahan boleh membantu untuk menghilangkan masalah mimpi ngeri ini.

Terdapat sebab-sebab beberapa utama dan satu adalah lebihan lilin di dalam telinga, akal memberitahu kita bahawa jika kita menghilangkan berlilin pengumpulan tinnitus hilang. Jika ini tidak boleh dicapai dengan ubat paten seperti titisan telinga direka untuk memecahkan lilin dan mengepam keluar, lawatan ke doktor mungkin diperlukan. Mereka mampu untuk mengepam telinga dengan cara yang betul untuk memastikan semua lilin kesan dikeluarkan.

Punca-punca lain masalah ini boleh penuaan, dan ini adalah sangat umum. Sebagai orang tua pendengaran mereka merosot secara semula jadi, kehilangan pendengaran ini menyebabkan menjengkelkan nada dalam telinga, dan tidak ada ubat sebenar untuk ini, tetapi memakai alat bantuan pendengaran boleh membantu. Ia lemas keluar dering dengan menguatkan bunyi luar yang lain.

Perubahan gaya hidup, terutamanya dari segi pemakanan boleh membuat dunia perbezaan. Bahan tambahan dalam makanan, terutamanya bahan pengawet boleh merengsakan tinnitus, dan mengambil produk-produk luar biasa daripada diet, membuat perbezaan.

Pendedahan kepada bunyi yang kuat untuk tempoh masa yang lama juga dapat menyebabkan masalah ini, dan ini adalah lebih daripada mungkin sebab mengapa begitu ramai orang muda mengalami tinnitus. Cuba fikirkan bagaimana anak-anak muda bermain muzik mereka benar-benar kuat untuk jangka waktu yang panjang. Mereka pergi ke kelab-kelab malam, konsert dan juga memandu dengan muzik secara literal letupan mereka keluar melalui tingkap belakang kereta. Ini merosakkan saraf halus dalam telinga dan hasilnya adalah tinnitus. Menghentikan muzik dan menyembuhkan masalah!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar