Cara Berhenti Face Berpeluh - 5 Tips untuk Usirlah Ketua dan Berpeluh Muka Untuk Baik

Cara Berhenti Face Berpeluh - 5 Tips untuk Usirlah Ketua dan Berpeluh Muka Untuk Baik

Ada yang lebih buruk daripada yang mempunyai persembahan peluh anda di muka anda. Muka adalah satu perkara yang kebanyakan orang melihat apabila mereka melihat anda. Berpeluh muka, bercakap tentang rasa malu sebenar di sana. Apabila orang melihat anda berpeluh sekitar di kawasan muka anda, mereka kemungkinan besar akan meminta anda ingin tahu, "Adakah anda baik-baik saja?" Mereka akan berfikir sesuatu yang tidak kena dengan anda atau bahawa anda tidak sihat kerana muka anda kelihatan letih dan berpeluh. Bagaimana anda pergi tentang perniagaan ini berhenti berpeluh muka sekali dan untuk semua?

Juga terdapat teknik bagaimana untuk berhenti berpeluh muka. Tetapi anda tidak boleh memohon hanya satu teknik tunggal kerana kesemua mereka bekerjasama untuk memberikan anda mungkin, peluh bebas kehidupan yang terbaik. Bercakap dengan orang-orang penting, yang di hadapan pelanggan hotshot, anda perlu menunjukkan muka yang terbaik ke hadapan. Jika tidak, anda merosakkan peluang anda untuk promosi atau menjual produk anda. Lebih buruk lagi, ia akan menjadi satu pusingan yang besar di luar jika anda berhadapan dengan tarikh anda.

Jadi bagaimana untuk berhenti muka berpeluh betul-betul? Sila lihat pada cadangan ini:

1. Penyelesaian jelas pertama, sudah tentu, adalah untuk membawa tisu atau sapu tangan dengan anda pada setiap masa. Jika berpeluh wajah anda adalah masalah yang berterusan, lebih baik akan disediakan oleh mempersenjatai diri dengan tisu atau sapu tangan di tangan. Maka anda hanya boleh mengelap ia mati perlahan-lahan kering yang lembap di seluruh muka anda. Ini adalah cukup mudah dan akan datang berguna pada situasi kecemasan.

2. Elakkan memakai berat membentuk. Ini bukan tahun 90-an lagi di mana kanak-kanak perempuan digunakan untuk memakai tan dan tan membentuk. Pergi cahaya pada asas, dan mudah pada warna. Malah, beberapa bedak akan sama-sama menarik jika anda tahu bagaimana untuk menggunakannya. Heavy membentuk sebab berpeluh berat, dan perkara yang terakhir yang anda mahu adalah untuk orang ramai untuk melihat make anda jatuh kerana kelembapan di muka anda.

3. gel Pembelian antiperspirants yang direka khusus untuk muka. Tidak semua antiperspirants boleh digunakan hanya pada badan. Jika anda tidak dapat mencari mereka di kedai-kedai tempatan, cuba mencari talian tetapi pastikan ia sah supaya anda tidak hasil titik peluh wang pada barangan yang tidak berguna.

4. Jika anda bersedia untuk membelanjakan sejumlah rawatan, anda boleh meminta doktor anda untuk apa-apa rawatan Botox yang boleh bekerja untuk anda. Cara ia berfungsi adalah, ia disuntik jauh ke dalam saraf muka anda supaya kelenjar peluh boleh agak dinyahaktifkan. Ini boleh menjadi mahal, tetapi hasilnya adalah berbaloi.

5. Jadilah selesa pada setiap masa. Berpeluh adalah yang paling sering disebabkan oleh rasa tidak selesa dan terlalu banyak haba. Pergi ke beberapa bilik sejuk jika anda berasa bayangan karena haba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar