Kelebihan Heartburn Asli Pemulihan Lebih Ubat Konvensional

Kelebihan Heartburn Asli Pemulihan Lebih Ubat Konvensional

Jika anda seorang pesakit pedih hulu hati maka anda mungkin pengguna tetap satu atau lebih daripada banyak ditetapkan atau over-the-kaunter ubat-ubatan. Anda pasti tidak mendapatkan bantuan tetapi bantuan ini adalah sementara.

Jadi apa jika ia adalah mungkin untuk menghilangkan masalah menyedihkan anda tanpa perlu ubat-ubatan berasaskan dadah dengan kesan sampingan yang berbahaya bahawa mereka sering menghasilkan? Jika ini bunyi kemungkinan mengundang maka anda benar-benar perlu menyemak kelebihan penting bahawa ubat pedih ulu hati semula jadi mempunyai lebih daripada ubat konvensional yang anda digunakan untuk mengambil. Mari kita mempertimbangkan rawatan yang disediakan untuk anda.

Antasid

Produk-produk ini terkenal bertindak dengan meneutralkan asid perut mengurangkan tumpuan mereka yang tidak memberikan kelegaan sementara kepada pesakit. Walau bagaimanapun, mengurangkan kesan asid perut bermakna pencernaan makanan anda dihalang. Tambahan pula, penderiaan merendahkan tahap asid menyebabkan perut untuk menghasilkan lebih banyak asid, jadi lebih anti-asid yang diperlukan dan sebagainya kitaran yang membangun yang boleh memudaratkan kesihatan anda secara keseluruhan.

H2 Penghalang

Ubat ini berfungsi dengan mengurangkan jumlah asid yang perut menghasilkan dengan menyekat isyarat yang memberitahu perut untuk menghasilkan asid.

Perencat pam proton (PPI)

Kerja PPI dengan secara aktif menghalang sel di dinding perut daripada menghasilkan asid

Dalam kedua-dua kes, pengurangan dalam jumlah asid perut yang dihasilkan mesti mempunyai kesan yang buruk kepada sistem penghadaman. Tambahan pula, kerana kedua-dua H2 Penghalang dan ini PPI ubat-ubatan berasaskan dadah, mereka tidak dapat tidak membawa risiko menghasilkan kesan-kesan sampingan yang berbahaya yang begitu kerap dilaporkan hari ini. Sebahagian daripada ini boleh menjadi agak serius dan membawa kepada keadaan seperti osteoporosis, tekanan darah tinggi dan kemungkinan yang lebih serius yang boleh menyebabkan kerosakan hati dan kanser. Jadi, kini membolehkan mempertimbangkan alternatif.

Heartburn Pemulihan semula jadi

Tujuan artikel ini tidak mewujudkan penggera tetapi untuk menyerlahkan hakikat bahawa terdapat alternatif yang berdaya maju untuk rawatan ini berasaskan dadah, yang walaupun benar-benar semula jadi, sama-sama berkesan dalam melegakan kesusahan, tetapi yang paling penting, tidak menghasilkan kesan-kesan sampingan yang berbahaya. Oleh itu, ubat-ubatan ini pedih hulu hati semula jadi yang berkembang pesat dalam populariti.

Secara ringkasnya, membuat sedikit pengubahsuaian asas kepada diet dan gaya hidup anda secara mendadak boleh mengurangkan kekerapan dan keterukan serangan pedih ulu hati anda. Kemudian anda mempunyai pilihan untuk pelbagai ubat-ubatan herba semulajadi berasaskan atau ubat-ubatan homeopati, semua selamat dan amat berkesan dalam merawat pedih ulu hati dan membaiki kerosakan yang disebabkan. Dengan menggabungkan perubahan ini mudah dengan rawatan semulajadi yang sesuai terdapat peluang yang sangat baik bahawa anda boleh menghilangkan pedih ulu hati anda secara kekal. Bagaimana baik adalah bahawa? Bagaimana yang akan mengubah hidup anda?

Kesimpulannya, saya berharap anda akan bersetuju bahawa terdapat beberapa kelebihan asas yang ubat pedih ulu hati semula jadi mempunyai lebih daripada ubat konvensional dan potensi faedah kepada kesihatan anda secara keseluruhan boleh menjadi dramatik. Tidak bernilai siasatan lanjut ini?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar