Cara Baru untuk Gunakan Plant Lama

Cara Baru untuk Gunakan Plant Lama

Saya pasti saya bukan satu-satunya yang terlalu memanjakan semasa cuti. Di luar berat badan mungkin terdapat hasil yang lebih menyakitkan dan mendesak untuk kebodohan itu.

Pada bahagian paling atas senarai saya adalah penyakit pedih ulu hati, diikuti oleh sakit perut dan sembelit. Daripada sampai untuk barangan pink merasa yang pucat, saya mencapai dan bukannya untuk jus lidah buaya - fractionally suling yang tepat. Saya juga yakin ibu saya mencuba sebagai "pil ungu" telah mula gagal beliau. Beliau yakin dengan segera apabila dia tidak perlu duduk sehingga ubat dia menendang tetapi boleh pergi hak untuk tidur.

Ramai di antara kita sudah biasa dengan menggunakan aloe vera gel topikal terus dari kilang untuk melegakan selaran matahari, luka, dan yang paling apa-apa yang boleh menyebabkan ketidakselesaan kulit. Tetapi beberapa tahu bahawa anda juga boleh mengambil secara dalaman untuk membersihkan beberapa isu gastrousus cukup tidak selesa.

Diberi amaran, ia adalah jus merasa pahit tetapi pengeluar telah menemui cara untuk mengeluarkan minuman pahit meninggalkan semua manfaat kesihatan dan tidak ada rasa buruk. Juga ada yang diperbadankan jus aloe vera ke dalam jus buah-buahan lain. Dalam erti kata lain jus lidah buaya adalah sekarang kerana mudah untuk minum air atau buah-buahan yang segar jus. Dan ini adalah satu perkara yang baik kerana terdapat banyak manfaat untuk meminumnya.

Jus aloe vera penuh dengan nutrien seperti vitamin B1, B2, B3, B6, C, dan choline. Ia juga mempunyai mineral kalsium, klorin, tembaga, germanium, besi, magnesium laktat, mangan, kalium, silikon, natrium, dan sulfer. Ini harus cukup untuk meyakinkan anda tetapi itu bukan semua gula-gula jus ini mempunyai. Ia juga mempunyai fitokimia. Sebagai contoh asid organik chrysophanic, salisilik, succinic dan urik, polisakarida, enzim, dan pelbagai resin.

Tetapi dari segi IHYPJ apakah semua ini lakukan untuk anda? BANYAK! Ketidakselesaan perut, keadaan hernia hiatial, dan masalah gastro-usus akan menjadi satu perkara yang telah lalu. Malah, saya pernah mendengar jus ini dirujuk sebagai "cecair emas" kerana segala-galanya ia menyentuh dari bahagian dalam mulut anda sepanjang sistem anda akan mula menyembuhkan orang pada kenalan.

Semua yang anda perlukan adalah setengah cawan sehari untuk berada di jalan anda untuk kesihatan yang optimum. Dan dengan menyegarkan versi merasa jus yang tidak mahu untuk melompat pada kereta muzik ini?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar