Kaedah untuk Meningkatkan Ketinggian - Semua yang Anda Perlu Tahu untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi

Kaedah untuk Meningkatkan Ketinggian - Semua yang Anda Perlu Tahu untuk menjadi lebih tinggi secara semula jadi

Tallness sering dikaitkan dengan daya tarikan dan separa sedar, ia mewujudkan kelebihan psikologi kerana ia memberi maksud penguasaan. Tinggi juga merupakan perkara penting untuk berjaya. Hampir semua wanita menggambarkan dreamboat mereka sebagai tinggi, gelap dan kacak. Jadi semua orang mahu menjadi tinggi dengan menambah lebih banyak inci kepada dan untuk menguasai kaedah untuk meningkatkan ketinggian.

Anda masih boleh mendapat inci tambahan tanpa mengira usia. Wanita mungkin membesar sehingga umur 25 tahun dan lelaki akan mendapat lebih banyak inci sehingga umur 27 hingga 30. Kaedah yang paling biasa dan semula jadi ialah: senaman tertentu, aktiviti fizikal dan diet yang betul.

Tinggi meningkat makanan adalah:

* Vitamin A yang biasanya ditemui dalam oren berwarna makanan sebagai melon, lobak merah, kentang manis, lada loceng merah, limau, oren dan betik. Ia juga yang terkandung dalam ikan kod ikan, hati salmon, tenusu, kuning. Daun betik, daun ubi kayu, kale, kering atau segar buah ara, kiwi, plum, brokoli dan tomato.

* Protein yang terkandung di dalam daging, ayam, ikan, susu, kacang, kacang soya dibentuk, dan kek kacang soya.

* Vitamin D dalam ikan dan hati.

* Tepu dan lemak tak tepu dari kedua-dua haiwan dan sayur-sayuran.

* Larut dan serat tidak larut seperti dalam kacang, bubur dan dedak gandum.

* Kebanyakan mineral mempunyai bahan-bahan yang meningkatkan pertumbuhan tinggi.

* Kalsium kaya dengan susu, produk tenusu, salmon, soya, udang kering, shell, kale, kubis dan brokoli.

* Zinc seperti yang terdapat dalam makanan laut, daging lembu, telur, susu, sayur-sayuran hijau, kacang, bijirin dan gandum.

* Vitamin B-kompleks, C, E dan K.

Kaedah-kaedah lain juga dinyatakan ialah:

1. Latihan Berprestasi sebagai: regangan, yoga dan menarik-up. Ia menyatakan bahawa kira-kira tiga inci tambahan ketinggian akan menjadi hasil daripada aktiviti regangan.

2. Bermain bola keranjang dengan setiap hari jam.

3. menggunakan kuasa anda imaginasi. Berdiri di hadapan cermin dan angan bagaimana tinggi anda mahu menjadi. Keinginan ini akan mewujudkan satu corak dalam fikiran bawah sedar anda yang akan memerintahkan tubuh untuk diikuti.

4. Memakai kasut atau kasut seperti "Berjalan Kasut Tall". Ini jenis alat bantuan gear merangsang titik saraf pada tapak kaki anda untuk menjadi lebih tinggi.

5. Mengambil makanan tambahan asid amino yang membantu hormon pertumbuhan hasil. Ini tambahan sempena senaman mungkin meningkatkan pertumbuhan. Sesetengah makanan tambahan meningkatkan imuniti, melindungi hati, melawan kanser dan membina semula tisu badan selepas pembedahan atau trauma. Walau bagaimanapun, anda perlu untuk berunding dengan pembekal kesihatan anda untuk dos yang betul.

6. Membangunkan postur yang baik. Anda perlu duduk dan berjalan dengan lurus. Berjalan lurus dan berdiri sama tinggi.

7. Dengan menggunakan prosedur pembedahan yang memerlukan rod sama ada luaran atau dalaman diletakkan di dalam anggota badan selepas kecederaan. Prosedur ini mungkin akan meningkatkan ketinggian anda.

Senaman, aktiviti fizikal, pemakanan yang betul dan lain-lain yang dinyatakan adalah dianggap kaedah terbaik untuk meningkatkan ketinggian.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar